Når du besøker våre nettsider plasseres en informasjonskapsel, også kalt cookie, i din nettleser. Du kan lese mer om de ulike formål under og velge hva du ønsker at godta. Les mer i vår personvernklæring.

Konferansen 2023

Banner mal Webside Konferansen

To dager med spennende tema og inspirerende foredragsholdere

Tematikk

Dag 1: Snowball tok for seg problemstillingen Bærekraftig destinasjonsutvikling - hvordan lykkes hele året.

Jakten på den grønne lykken
Den nasjonale visjonen for morgendagens reiseliv er sterke inntrykk med små avtrykk. Konferansen satt fokus på friluftslivets gleder og muligheter i en reiselivssammenheng.
Regenerativt reiseliv

Flere reiselivsbedrifter tenker forbi bærekraft og ønsker å tilføre regenerative prinsipper inn i sin drift. Regenerativt reiseliv betyr at du gjør stedet du besøker bedre enn da du kom – der ferien din møter dine verdier.
Helårs destinasjonsutvikling

Et godt samspill mellom reiseliv og lokalsamfunn er avgjørende for å sikre bærekraftig helårs destinasjonsutvikling. Destinasjonsselskapenes oppgaver har endret seg fra å primært drive med markedsføring og vertskapsarbeid til også å bli viktige aktører også innen reisemåls- og samfunnsutviklingen.

Dag 2: Russispranget fokuserte på prestasjonskultur, digitalisering og bærekraftig utvikling.

Hva må til for å konkurrere i verdensmesterskapet i idrett og næringsliv?
Idretten har skapt imponerende resultater gjennom å dyrke frem en sterk prestasjonskultur. Kan næringslivet lære noe av dette? Hva skal til for at flere norske bedrifter lykkes i det grønne skiftet og på den lokale og internasjonale arenaen?
Bærekraftig utvikling og grønn mobilitet

Hva gjør de beste for å skape grønn vekst og nye arbeidsplasser?
Digitalisering, datasikkerhet og ny teknologi

Digitalisering og ny teknologi åpner for uante muligheter for verdiskaping. En viktig forutsetning for å lykkes er å ha datasikkerheten i orden. Hva gir dette av muligheter? Her finnes fagmiljøer og bedrifter i verdensklasse som deler sine erfaringer.
Den smarte grønne dalen

Det snakkes mye om det grønne skiftet. Hvordan kan jeg rigge meg for fremtiden, gripe nye muligheter og bidra til at Gudbrandsdalen er en levende og attraktiv region?

  • Bilde Summit Kvitfjell 3
  • Bilde Summit Kvitfjell 4
  • Bilde Summit Kvitfjell 5
  • Bilde Summit Kvitfjell 6
  • Bilde Summit Kvitfjell 12
  • Bilde Summit Kvitfjell 2
  • Bilde Summit Kvitfjell 1
  • Bilde Summit Kvitfjell 11
  • Bilde Summit Kvitfjell 7
  • Bilde Summit Kvitfjell 8
  • Bilde Summit Kvitfjell 14
  • Bilde Summit Kvitfjell 9
  • Bilde Summit Kvitfjell 10
  • Bilde Summit Kvitfjell 13
  • Bilde Summit Kvitfjell 15

Se også

Banner mal Webside Billetter

Billetter

Les mer
Banner mal Webside WCK

Summit Kvitfjell

Les mer
Banner mal Webside Foredrag

Konferanseprogram

Les mer
Partnere
Hafjell kvitfjell alpin as logo positiv
Lillehammer logo CMYK
Logo dark 002
Innovasjon norge
Innlandet fylkeskommune liggende pos CMYK
NSF 2
Hallgruppen LOGO
HH block red white larger
DNB logo RGB 0 114 114 solid original 917x469
KPMG Blue CMYK EPS
SJ NORD Primary Logo
2018 RMG logo liggende test
Stående logo
Ringebu komplett
Logo MGR
Inn logo sidestilt svart rgb 002
LRV DLF
Checkin logo purple 002
Tappin